Potential = Req + Q
Damage όπλου = Body χειριστή + Potential + Διαφορά
Damage ranged όπλου : ως το βεληνεκές/2 = Body + Potential + Διαφορά
από βεληνεκές/2 μέχρι τέλος = Potential + Διαφορά
DR = Potential πανοπλίας (Req + Q)
Standard Damage Weapons (τύπου firearms, βαλλίστρες κλπ)
damage = Potential + Power
Power = συντελεστής ισχύος όπλου, κάτι αντίστοιχο με το 'BODY' του μηχανισμού.
Το Power είναι ένας μεταβλητός αριθμός A, όπως το Q, πολλαπλασιασμένο με μια σταθερά.
Οι βαλλίστρες έχουν για παράδειγμα x 4
Τα Firearms της αναγέννησης έχουν x5
της άγριας δύσης x6
τα σύγχρονα x7
κτλ κτλ
Έτσι για παράδειγμα μια βαλλίστρα με A = 3, θα έχει Power = 3x4 = 12
Ο αριθμός αυτός θα προστεθεί στο Potential της για να δείξει το damage.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου