Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Ranged Combat


Μέσα στη μάχη, δλδ όταν ο άλλος τρέχει, dodgάρει και κινείται, η δυσκολία να πετύχεις τον στόχο είναι
+1 για κάθε 2 μέτρα απόστασης
+ x ανάλογα με φωτισμό, εμπόδια, κάλυψη απόκρυψη κτλ
+ τα ανάλογα πέναλτιες για να σημαδέψεις
+ το σύνολο της ζαριάς dodge του, εάν ρίξει.

Όπου x οι τιμές 0-10, όπου 0 είναι οι απόλυτα καλές συνθήκες, καθαρή εικόνα, φως, χωρίς αέρα κτλ και 10 είναι οι απόλυτα κακές συνθήκες, πχ με μαζικό άνεμο, στο απόλυτο σκοτάδι κτλ
Εκτός μάχης, σε ηρεμία, η δυσκολία είναι
+1 για κάθε 5 μέτρα
και τα υπόλοιπα πέναλτι κανονικά. Γιαυτό οι snipers μένουν κρυμμένοι μέχρι να ρίξουν, ώστε ο στόχος να μην dodge-άρει.

Αν είσαι πάνω σε άλογο ή κινούμενο αμάξι / μηχανή κτλ που κινείται ήρεμα, παίρνεις -5 στο attack.
Αν επικρατούν συνθήκες μάχης ή έντασης, -10.
Φυσικά, τα penalties διαβαθμίζονται ανάλογα κάθε φορά.

Special Skills:

Moriano's Penetration (2x) :
Όποτε δίνεις courage για ranged attacks, εκτός από τα συνηθισμένα μπόνους παίρνεις ακόμα +1 για κάθε rank

Riding and Shooting (1x) :
Το κάθε rank μειώνει τα πέναλτυ για τα ranged πάνω σε άλογο ή όχημα κατά 1.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου