Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Introduction

Το Rule Of Cool - Roleplaying System (ROC για συντομία) ξεκίνησε σαν μια απλή συλλογή house rules που έφτιαξα προκειμένου να καλύψω ορισμένα σημεία του DnD 3.0 που μου φαίνονταν ελλατωματικά ή/και ελλειπή. Σταδιακά, όσο το σύνολο των house rules μεγάλωνε, και καθώς έβλεπα στοιχεία που μου άρεσαν σε άλλα συστήματα (Vampire, Fallout, Chaosium d100, και το θεϊκό Lord of The Rings d6 της Decipher), αλλά και ορισμένα που ήθελα να αποφύγω (ολόκληρο το δαιδαλώδες Rolemaster -aka Rulemonster), σκέφτηκα να αλλάξω δραματικά μερικούς κανόνες.

Το τελικό αποτέλεσμα (αν μπορείς να το αποκαλέσεις τελικό- συνεχώς προσθέτω πράγματα και κάνω μικροαλλαγές), έγινε τελείως ξεχωριστό και αυθύπαρκτο gaming system για pen&paper παιχνίδια.

To μείζον πρόβλημά μου ήταν το εξής: πως θα μπορούσα να διαδώσω το σύστημα σε άλλους συμπολεμιστές gamers. Έτσι δημιουργήθηκε η σελίδα που διαβάζετε αυτήν τη στιγμή.

Πρόκειται για ένα έργο-καρπό-πόνημα ολόκληρης της σύντομης ενασχόλησής μου σαν GM , καμιά δεκαριά χρόνια πάνω κάτω.
Ένα έργο φτιαγμένο με αγάπη και τρελή πόρωση από gamers για gamers.
Οποιαδήποτε παρατήρηση, προσθήκη, σχόλιο, artwork κτλ είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενα. Αν νομίζετε πως το σύστημα είναι μαλακία, πείτε το- και εξηγήστε γιατί.

ΥΓ: Προφανώς, εφόσον στηρίζεται σε άλλα συστήματα, το ROC ενδέχεται να πατήσει πάνω σε μερικά copyrights. Όλα τα copyrights ανήκουν στις original εταιρείες, και δεν έχω καμία αξίωση πάνω τους. Το σύστημα είναι τζάμπα. (Duuuuh)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου