Πως είναι η προσωπικότητα του χαρακτήρα σας? Πως λέγεται, τι στόχους έχει, τι γουστάρει, τι του τη σπάει, πως ήταν τα παιδικά του χρόνια, ξέρετε, τέτοια πράγματα. Και φυσικά ένα καλό, catchy όνομα. Το ROC είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε οτιδήποτε γουστάρετε, χωρίς κανέναν απολύτως περιορισμό. Αυτό να το θυμάστε και για τα μελλοντικά λέβελ-άπς.
Γράψτε σε ένα πρόχειρο αυτούς τους αριθμούς, καθώς θα αποτελέσουν τον πυρήνα του μελλοντικού χαρακτήρα σας. Θα αντιστοιχίστετε τους αριθμούς αυτούς, με όποια σειρά θέλετε, στα έξι στατιστικά που καθορίζουν τον χαρακτήρα σας, τρία φυσικά και τρία πνευματικά. Τα στατιστικά αυτά είναι
- BODY
- DEXTERITY
- SPEED
- UNDERSTANDING
- PERCEPTION
- SPIRIT
Ένας μέσος άνθρωπος έχει σε όλα τα στατιστικά = 4. Άρα κατά μέσο όρο συνολικά 24 Stat Points .
Οι ήρωες έχουν κατά μέσο όρο 30 Stat Points, γιαυτό και είναι ήρωες.
Η αρχική μου πρόθεση ήταν να κρατήσω ένα 1-per-1 point buy system, με 30 SPs, άλλα είναι απίστευτα επιρρεπές σε minmaxing, οπότε δεν το συνιστώ.
Έχω στο μυαλό μου να φτιάξω τον Σέντρικ, έναν 20άρη τύπο που εξαιτίας μια παρεξήγησης χάνει τη δουλειά του ως stable boy, και μπουχτισμένος από την γκίνια του αποφασίζει να τα παρατήσει και να γίνει ελεύθερος επαγγελματίας adventurer. Οι βασικοί άξονες του χαρακτήρα του ήδη φαίνονται:
- Επιρρεπής στις γκάφες που οδηγούν σε παρεξηγήσεις. Στην προκειμένη περίπτωση, σκέφτομαι πως έκανε μαλακία και τραυμάτισε το άλογο ενός ευέξαπτου Noble.
- Για να μπούχτισε, σημαίνει πως ένιωθε πως η δουλειά του δεν του έφερνε αρκετά λεφτά σε σχέση με τα ζόρια που τραβούσε. Απογοητευμένος λοιπόν, προσπάθησε κατά καιρούς να τα φέρει βόλτα και με άλλους τρόπους αλλά τίποτα δεν του κάθονταν.
Αποφασίζω πως επειδή το δύο κάνει πιό πολύ ζημιά από όσο το εννιάρι καλο, χρησιμοποιώ την επιλογή της ανταλλαγής ενός πόντου. Έτσι, οι αριθμοί γίνονται: 4, 4, 8, 5, 6, 3.
Τους αντιστοιχώ όπως γουστάρω στα στατιστικά κι έχω
- BODY = 6
- DEXTERITY = 8
- SPEED = 4
- UNDERSTANDING = 5
- PERCEPTION = 4
- SPIRIT = 3
UPDATE: ΜΕΘΟΔΟΣ ΧΩΡΙΣ ΖΑΡΙΑ
Αυτή η μέθοδος συνδυάζει το SPECIAL του Fallout, με το point-buy του DnD. Οι παίκτες έχουν στη διάθεσή τους 60 Stat Progress Points, να τα μοιράσουν όπως θέλουν- δηλαδή κατά μέσο όρο όλα τα Stats βγαίνουν ίσα με 4. Αυτό επειδή για να ανεβάσεις το Basic Stat πρέπει να δώσεις τόσα Stat PPs όσο είναι ο αριθμός-στόχος. Έτσι, για να πας ένα στατιστικό στο 4 είναι 1+2+3+4= 10, για έξι στατιστικά = 60. Εάν ο άλλος θελήσει να κάνει MinMaxing, θα καταλήξει με ένα Stat στο 10 και όλα τα άλλα στο 1 !!! Νομίζω έτσι το σύστημα λειτουργεί καλύτερα, χωρίς να προκύπτουν υπερβολικά μεγάλοι αριθμοί χωρίς λόγο, και είναι πιο ισορροπημένο. Αν θέλετε powerplayές, απλά δώστε τους περισσότερους πόντους να μοιράσουν, αν και δεν εγγυώμαι πως δεν θα ξεφύγει το θέμα.
Αυτή η μέθοδος συνδυάζει το SPECIAL του Fallout, με το point-buy του DnD. Οι παίκτες έχουν στη διάθεσή τους 60 Stat Progress Points, να τα μοιράσουν όπως θέλουν- δηλαδή κατά μέσο όρο όλα τα Stats βγαίνουν ίσα με 4. Αυτό επειδή για να ανεβάσεις το Basic Stat πρέπει να δώσεις τόσα Stat PPs όσο είναι ο αριθμός-στόχος. Έτσι, για να πας ένα στατιστικό στο 4 είναι 1+2+3+4= 10, για έξι στατιστικά = 60. Εάν ο άλλος θελήσει να κάνει MinMaxing, θα καταλήξει με ένα Stat στο 10 και όλα τα άλλα στο 1 !!! Νομίζω έτσι το σύστημα λειτουργεί καλύτερα, χωρίς να προκύπτουν υπερβολικά μεγάλοι αριθμοί χωρίς λόγο, και είναι πιο ισορροπημένο. Αν θέλετε powerplayές, απλά δώστε τους περισσότερους πόντους να μοιράσουν, αν και δεν εγγυώμαι πως δεν θα ξεφύγει το θέμα.
ginetai endiaferon siga siga! ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφή