Για campaigns σε άπω Ανατολή ή με monks, θέλουμε να δώσουμε κάτι παραπάνω από το απλό unarmed σε έναν γνώστη πολεμικών τεχνών ώστε να γίνει ανταγωνιστικότερος.
Το cap του skill αυτού είναι το rank του unarmed, κοινώς δεν γίνεται να έχεις σε μεγαλύτερο επίπεδο μια εξειδικευμένη πολεμική τέχνη, από όσο έχεις τα βασικά του unarmed.
Στα unarmed ισχύει το pizza rule, δηλαδή στις 2 επιθέσεις, έχεις και μία τρίτη με -10
Flying Fists of Fury (1x) = μειώνει το πέναλτυ κατα 1 ανα ρανκ.
Τα παρακάτω είναι ενδεικτικά παραδείγματα για skills, και για να δείξω πως περίπου μπορούν να λειτουργήσουν, θα κινηθούμε σε δύο άξονες:
Striking vs Grappling (το 'χτύπα και τρέχα' ενάντια στις λαβές)
Slash vs Bust (δύναμη ενάντια σε ταχύτητα)
(με βάση τη σειρά beat-em-up Samurai Shodown)
Το καθένα από αυτά τα στυλ είναι Special Skill (1x), και γίνεται να συνδυαστούν μεταξύ τους κατά βούληση.
Martial Art #1: (Strike, Slash) = κάθε unarmed χτύπημα παίρνει +2 damage / rank
Martial Art #2: (Strike, Bust) = +1 attack για unarmed που προορίζονται για χτύπημα / rank
Martial Art #3: (Grapple , Slash) = όταν νικήσεις τον άλλο σε grapple μπορείς να του κάνεις αυτόματα damage = διαφορά + 2/rank, επιπρόσθετα στο να τον ακινητοποιείς.
Martial Art #4: (Grapple, Bust) = +1 στις ζαριές για grapple
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου