Κυριακή 19 Αυγούστου 2012
Special moves Do It Yourself
Δε γίνεται να μη συμπεριλάβω έναν πρόχειρο οδηγό για να φτιάξουν οι GMs και οι παίκτες τις δικές τους κινήσεις. Η ανάγκη για κάτι τέτοιο βρίσκεται στα εξής σημεία:
1) Δεδομένου πως όλοι έχουν την ελευθερία να κάνουν τα πάντα, μερικές ζόρικες πράξεις είναι αποκαρδιωτικές αν είσαι απροπόνητος. Με ένα special skill μπορείς να εξασκηθείς ειδικά σε αυτές. Οι πιθανότητες είναι απεριόριστες. Τέτοια skills πρέπει να είναι (x1)
2) Αναλόγως του background, του ένας παίκτης μπορεί να έχει επιλέξει να έχει κάποιες ιδιαιτερότητες, κάποια δυνατά σημεία που ταιριάζουν σε πολύ συγκεκριμένες καταστάσεις, δίνοντας bonus σε skills ή άλλες δυνάμεις. Και αυτά (x1) λόγω του περιορισμένου πεδίου εφαρμογής τους.
Παράδειγμα:
Resist Toxin (x1) = Για κάθε rank +1 στα fortitudes ενάντια σε δηλητήρια, μέθη κτλ
Σε αντιδιαστολή, ας δούμε πως θα μπορούσε να λειτουργήσει ένα αντίστοιχο skill με πολύ πιο εκτενές πεδίο εφαρμογής
Poison Immunity (x2) = την πρώτη φορά που κερδίζεις ένα fortitude ενάντια σε ένα συγκεκριμένο δηλητήριο x, το σημειώνεις. Όταν έρθεις για δεύτερη φορά σε επαφή με το ίδιο δηλητήριο, ρίχνεις 1d10. Εάν φέρεις όσο είναι το rank σου ή λιγότερο, έχεις -για αυτή τη φορά- ανοσία ενάντια στο δηλητήριο αυτό. Αν φέρεις περισσότερο, παίρνεις απλά +1/rank στο fortitude. Πρέπει να δημιουργήσεις αντίσταση στο κάθε ένα δηλητήριο χωριστά (με το ίδιο πάντα skill για όλα). Οι άλλες ενέργειες που μπορεί να έχει το δηλητήριο (πχ damage από οξύ) λειτουργούν κανονικά. Μεγάλες δόσεις δηλητηρίου με μονομιάς μπορούν να δώσουν πέναλτυ ή και να αναιρέσουν το συγκεκριμένο skill, παράλληλα με το ανέβασμα του fortitude.
3) Έτσι μπορούν να δημιουργηθούν και signature moves για τους fighters (όπως στα anime που φωνάζουν τις επιθέσεις τους), και ο καθένας να δημιουργήσει κίνηση-σήμα κατατεθέν. Τέτοιες τεχνικές καλό είναι εκτός από το (2x) του κόστους, να κοστίζουν και 1 courage κάθε φορά που εκτελούνται.
Παράδειγμα:
Unblockable strike (2x)= μια επίθεση τόσο μαζική που δε γίνεται να την αποκρούσεις, πρέπει αναγκαστικά να την αποφύγεις. Κοστίζει 1 courage για να εκτελεστεί.
Ο μόνος τρόπος για να αποφύγει την επίθεση ο στόχος, είναι με dodge. Εάν πάει να κάνει block, ακόμα και αν πετύχει, θα φάει το damage κανονικά (εαν η διαφορά είναι υπέρ του στόχου, θα μειώσει το damage)
Εναλλακτικά, μια επίθεση θα μπορούσε να είναι status effect:
Urgot's Stunning Headbutt (2x), κοστίζει 1 courage: Είναι μια κουτουλιά που εάν πετύχει, εκτός από το damage ο στόχος υποχρεούται να ρίξει resolve ενάντια στο (BODY+ skill rank+ ζάρι) του επιτιθέμενου. Εάν το χάσει, χάνει τη σειρά του.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου