Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

More attack options

Sweep
Υπο κανονικές συνθήκες, φανταστείτε τον χαρακτήρα να βρίσκεται σε ένα νοητό εξάγωνο. Μέσα σε μάχη γίνεται να κυκλωθεί από το πολύ 6 άτομα.
Όταν κάνει ο χαρακτήρας μια επίθεση, αντίστοιχα, σημαδεύει σε ένα από τα διπλανά εξάγωνα, ή αν προτιμάτε το χτύπημα εστιάζει σε γωνία 60 μοιρών, σαν να λέμε από τις 12 εώς τις 2 στο ρολόι.
Υπάρχει όμως η δυνατότητα μια επίθεση να πάρει σβάρνα όλη τη μία πλευρά, 180 μοίρες (12- 6 στο ρολόι) και να χτυπήσει τρία γειτονικά τετράγωνα ταυτόχρονα. Αυτό είναι το sweep attack. Στην ουσία είναι ένα κανονικό attack με -10 πέναλτυ, στο κόστος ενός μόνο action.
Improved Sweep (1x) = Μειώνει το πέναλτυ στη ζαριά για sweep κατά -1/ rank

Charge
Ανάλογα με την περίσταση, βολεύει να φανταστούμε τον χαρακτήρα όχι πάνω σε εξάγωνο, αλλά σε τετράγωνο, και το πεδίο της μάχης σαν σκακιέρα. Έτσι, δημιουργούμε νοητές ευθείες, οι οποίες θα χρειαστούν για την επόμενη μανούβρα.
Το charge είναι μια κίνηση που μπορεί να καταφέρει μεγάλη ζημιά, με μεγάλη ακρίβεια σε μεγάλη απόσταση, στο κόστος όμως της άμυνας. Επιπλέον, προκειμένου να εκτελεστεί πρέπει να καταναλωθεί ολόκληρος ο γύρος, δηλαδή ο χαρακτήρας θα έχει μόνο αυτήν την επίθεση ανεξαρτήτως των συνολικών του action points.

Αφότου ανακοινωθεί η πρόθεση για charge γίνονται τα εξης:
1) ο παίκτης ρίχνει Run, και το αποτέλεσμα είναι η μέγιστη απόσταση που μπορεί να φτάσει τρέχοντας για να χτυπήσει. Πρέπει να ανακοινώσει το στόχο του πριν ρίξει το ζάρι (δηλαδή υπάρχει περίπτωση να μην τον φτάσει)
2) από αυτή τη στιγμή και μέχρι να έρθει η σειρά του στον επόμενο γύρο, όλα τα dodges και blocks έχουν -10 πέναλτυ, ακόμα και αν δεν έχει καταφέρει να φτάσει ως τον στόχο του
3) εάν φτάσει τον στόχο του και τον πετύχει, ο χαρακτήρας κάνει double damage. Διπλασιάζεται το συνολικό damage, με την διαφορά.

Improved Charge (1x) = κάθε rank δίνει +1 στο attack όταν εκτελείς αυτήν την κίνηση και μειώνει το πέναλτυ στα dodge και block κατα 1.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου