Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Melee Combat Styles

Στη μάχη από κοντά, ανάλογα με το στυλ που χρησιμοποιεί ο καθένας παίρνει τα ανάλογα πλεονεκτήματα. Για το κάθε στύλ υπάρχει ένα special skill που δείχνει την εξειδίκευση στη χρήση του.

Εξειδίκευση σε χρήση όπλων συγκεκριμένης νοοτροπίας:
Μπορούμε να χωρίσουμε χονδρικά τα όπλα στις εξής κατηγορίες:

-longswords (οτιδήποτε από medium και πάνω)
-smallswords (daggers, κλπ)
-polearms (δόρατα)
-short-handled weapons (με μικρή λαβή, που η κεφαλή του όπλου κάνει ζημιά axes, hammers)
-chain weapons (από flails μέχρι spiked chain)
(φυσικά, μπορείτε να αλλάξετε, προσθέσετε ή συμπτυξετε κατηγορίες κατά το δοκούν)

Weapon Group Mastery (2x): κατηγορία όπλων.
Το κάθε rank δίνει +1 στα attacks και blocks με όπλα της συγκεκριμένης κατηγορίας.


Για ευκολία στα συγκεκριμένα στύλ μάχης υπάρχει μια γενική φιλοσοφία για όλα:
The Pizza Rule: Στα 2 το τρίτο δώρο. Με άλλα λόγια, ο κάθε στυλ δίνει ένα bonus της τάξης του 50% στον τομέα του.
Βλέπε παρακάτω, το εξηγώ.


Δίχερα όπλα.
Όποτε χρησιμοποιείς ένα όπλο κρατώντας το με τα δύο χέρια (από medium και πάνω), αντί για
(1 x BODY) προσθέτεις (1.5 x BODY) στο damage (Pizza Rule: για κάθε 2 BODY παίρνεις 3)
Zweihander Mastery (2x): για κάθε rank προσθέτεις επιπλέον +2 στο damage με δίχερα.

Dual wield
Όποτε χρησιμοποιείς ένα όπλο στο κάθε χέρι, και κάνεις μια επίθεση με το καθένα (δηλαδή δώσεις 2 action points), παίρνεις δώρο μια τρίτη, με -10 στο attack. Στις πρώτες δύο επιθέσεις δεν έχει πέναλτυ. Το ίδιο ισχύει και αν κάνεις από ένα block με το κάθε όπλο, παίρνεις 1 τρίτο.
Dual Wield Mastery (2x): για κάθε rank το πέναλτυ της επιπλέον επίθεσης και block μειώνεται κατά 1.

Όπλο και ασπίδα.
Στις 2 φορές που κάνεις block με την ασπίδα, παίρνεις δώρο ένα τρίτο block με -10
Shield Mastery (2x): για κάθε rank το πέναλτυ στο επιπλέον block μειώνεται κατά 1. Βλέπετε το μοτίβο? AKYRO

Ένα όπλο με ένα χέρι 
Για κάθε δύο επιθέσεις που κάνεις όταν κρατάς όπλο στο ένα χέρι και το άλλο χέρι είναι ελεύθερο, παίρνεις ένα επιπλέον dodge με -10. Είναι ένα στυλ μάχης που θυσιάζει damage για να κερδίσει σε ακρίβεια χτυπημάτων, ευελιξία και ταχύτητα. ISWS BONUS STA DODGES?
Single Weapon Mastery (2x): για κάθε rank παίρνεις +1 στα attacks και το πέναλτυ στο dodge μειώνεται κατά 1.


***

OPTIONAL:
Σε όλα τα παραπάνω επίτηδες αγνοώ το κατά πόσο κάποιος είναι δεξιόχειρας ή όχι, επειδή βρίσκω πως πολυπλοκοποιούν άσκοπα την υπόθεση. Εάν όμως έιστε τρίχες με τον ρεαλισμό, βάλτε το 'κακό' χέρι να παίρνει σε ό,τι κάνει -10.
Ambidexterity (1x): κλασσικά, κάθε rank, μειώνει το πέναλτυ.

Η λογική του συστήματος: Δώστε βάση στο ότι το skill είναι 1x αντί για 2x. Σε γενικές γραμμές, καλό είναι κάθε skill ου μειώνει ένα πέναλτυ σε κάτι βασικό να είναι 1x. Προσοχή, όταν λέμε βασικό ΔΕΝ εννοούμε τις επιπλέον επιθέσεις- αυτές είναι δώρο. Κανείς δε σε αναγκάζει να τις βελτιώσεις ή ακόμα και να τις χρησιμοποιήσεις, γιαυτό είναι πιο ακριβές. Η αμφιδεξιότητα, αντίθετα, από τη στιγμή που μπορεί να είναι προαιρετική (όπως πιο πάνω), σε πάει πολύ πίσω σε ορισμένα στυλ - για παράδειγμα, στο dual wield, όχι μόνο η μπόνους επίθεση για έχει -10, αλλά και η off-hand- και το χειρότερο είναι πως τα πέναλτυ αυτά αναιρούνται με ξεχωριστα skills. Κόλαση για τον παίκτη και θα τους απωθήσει όλους χωρίς λόγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου