Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Δημιουργία χαρακτήρα #2

Ας ανακεφαλαιώσουμε τα βασικά βήματα ως τώρα:

  1. Βρίσκεις ένα όνομα, μια σύντομη ιστορία και ένα-δύο γενικά χαρακτηριστικά του χαρακτήρα.
  2. Βγάζεις τα Βασικά Stats σου με [2d10/2] καθένα. Εάν θέλεις, αφαιρείς 1 από το μεγαλύτερο και το προσθέτεις στο μικρότερο.
  3. Βγάζεις τα RP-Stats που θα σου ζητήσει ο GM σου.
  4. Υπολογίζεις τα συνολικά Hit Points. Το κάθε Health Level έχει Hit Points = BODY
  5. Υπολογίζεις το Initiative = SPEED + PERCEPTION
  6. Σημειώνεις τα Action Points = SPEED.
  7. Σημειώνεις τα Courage = SPIRIT.
Και τώρα ξεκινάει το τελευταίο και σημαντικότερο μέρος, αυτό που θα καθορίσει τον χαρακτήρα όπως αυτός ξεκινάει.

Τα Skills ανεβαίνουν με το να επενδύσεις σε αυτά Skill Progress Points.

Το UNDERSTANDING καθορίζει τα SPPs που παίρνει ο χαρακτήρας στο ξεκίνημά του. GMs δείτε τι ταιριάζει καλύτερα για εσάς, απλά εγώ προτείνω ισχυρά να χρησιμοποιήσετε το εξής:

SPPs Στο Ξεκίνημα = 20 + (UNDERSTANDING x 5)



Τα skills ανεβαίνουν ως εξής:

Το κάθε skill έχει το βασικό του Rank, και το Progress. Το Rank είναι αυτό που χρησιμοποιείται στις ζαριές με τα στατιστικά. Το Progress είναι μόνο στο 'background' σαν να λέμε αναπαριστά την σταδιακή πρόοδο που ακόμα δεν έχει επιτευχθεί.

Με τα SPPs αγοράζεις Progress Points για το κάθε skill.
Όταν τα Progress σου φτάσουν σε αριθμό το rank αμέσως πιο πάνω από αυτό που έχεις, μηδενίζονται και ανεβαίνει το rank κατά 1.
Δηλαδή-
Για να αγοράσεις κάθε Rank, πρέπει να δώσεις τόσα SPPs όσο είναι το rank που θέλεις να πάρεις.
Πχ αν είσαι τελείως άσχετος σε κάτι, δίνεις 1 SPP και αποκτάς το 1ο rank. Μετά πρέπει να δώσεις 2 για το 2ο, 3 για το 3ο κ.ο.κ. Εννοείται πως όταν ανεβαίνεις Rank, τα Progress μηδενίζονται. Έτσι, όσο ψηλότερα θέλεις να ανεβάσεις ένα skill, τόσο πιο δύσκολο γίνεται.

Με τα αρχικά SPPs λοιπόν, αγοράζεις τα πρώτα Ranks για τα skills που θα ξέρει ο χαρακτήρας σας μέχρι το σήμερα. Συνιστάται να τα δέσετε κάπως με την ιστορία σας, ώστε να έχουν νόημα. Επίσης, συνιστώ στους GMs να βάλουν ένα όριο στο πόσο ψηλά θα φτάνουν τα skills για αρχή, πχ το μέγιστο που μπορεί να βάλει ένας παίκτης να είναι 3. Έτσι θα κρατηθούν καλύτερα κάποιες ισορροπίες.


ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Μέχρι τώρα για τον Σέντρικ έχουμε τα εξής:

  • BODY = 6
  • DEXTERITY = 8
  • SPEED = 4
  • UNDERSTANDING = 5
  • PERCEPTION = 4
  • SPIRIT = 3

  • Size = 7
  • Appearance = 5
  • Luck = 4

Total Hit Points = 60 (6 per Health Level)
Initiative = 8
Action Points = 4
Courage = 3

Και πλέον Starting Skill Progress Points = UNDERSTANDING x 10 = 50

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου