- Defences: οι βασικές 'άμυνες', το πόσο καλά μπορεί ο χαρακτήρας να αντισταθεί και να αποφύγει τις κακοτοπιές μέσα στη μάχη.
- Basic Combat: τα skills αυτά αντιπροσωπεύουν τις κυρίως επιθετικές δυνατότητες.
- Roleplaying: το 'ζουμί' της υπόθεσης, τα RP-skills προσδιορίζουν πόσο καλά μπορεί ο χαρακτήρας να κάνει οτιδήποτε δεν σχετίζεται άμεσα με μάχη.
Πέρα από αυτά, κατά περίπτωση, και ανάλογα με την κρίση του GM, μπορούν να 'ξεκλειδώσουν' και άλλες κατηγορίες. Τονίζω στα παρακάτω το πως θα χρησιμοποιηθούν είναι τελείως υποκειμενικό, και μάλιστα ενθαρρύνω τους GMs να φτιάξουν ο καθένας τα δικά του. Αυτά που θα παραθέσω είναι καθαρά σαν παραδείγματα. Οι 'ιδιαίτερες' κατηγορίες είναι οι εξής:
- Special: η ιδιαιτερότητά τους είναι πως κατά κανόνα δεν χρησιμοποιούνται σε δικές τους ξεχωριστές ζαριές, αλλά συνήθως βελτιώνουν άλλες παραμέτρους κάνοντας μεγάλη διαφορά.
- Character Unique - Perks: είτε στη δημιουργία χαρακτήρα, είτε μέσα στο παιχνίδι, ο κάθε παίκτης έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει ένα skill που θα είναι μόνο δικό του και δεν θα το έχει κανένας άλλος, ένα 'σήμα κατατεθέν'.
- Advanced Combat: Για πιό εξελιγμένες επιλογές στη μάχη.
- Spells: Τα ξόρκια, δυνάμεις κτλ σε αυτό το σύστημα λειτουργούν ακριβώς όπως τα skills, και βελτιώνωνται ανάλογα.
- Race: Όλες οι φυλές -πλήν των ανθρώπων- έχουν δυνάμεις και ιδιότητες που βελτιώνωνται σταδιακά, επίσης υπό μορφή ειδικών skills.
- Class: Παρόλο που γενικά θέλω το ROC να είναι classless σύστημα, με τη συγκεκριμένη κατηγορία skills, δίνω τη δυνατότητα να το φέρει ο κάθε GM στα μέτρα του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου