Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Courage

Το υλικό από το οποίο φτιάχνονται οι ήρωες.
Ο παράγοντας που δημιουργεί ιστορίες που λένε οι παίκτες για τους χαρακτήρες τους.
Το Trait που κάνει τη μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο θρίαμβο της τελευταίας στιγμής και τον θάνατο.

Το Courage.

Ακριβώς όπως αυτή η εισαγωγή, έτσι και το συγκεκριμένο θέμα είναι κάτι που βασίζεται στον εντυπωσιασμό και την παρουσίαση του.

Κάθε ήρωας έχει κουράγιο -για αυτό και είναι ήρωας. Εδώ όμως εννοώ την ύστατη προσπάθεια, που ο ήρωας θα βάλει όλο του το είναι, θα τα παίξει όλα για όλα, σε μια σκηνή γεμάτη ένταση.

Έστω, πως πρόκειται να κρεμάσουν έναν αθώο και ο χαρακτήρας την βλέπει Robin Hood και προσπαθεί να τοξέψει το σκοινί. Προφανώς ο παίκτης θέλει πολύ να τα καταφέρει και ο χαρακτήρας συγκεντρώνεται απόλυτα, και καταβάλλει μια προσπάθεια πάνω από τις φυσιολογικές δυνατότητές του. Αυτό σημαίνει πως ο παίκτης ανακοινώνει πως θα βάλει στη ζαριά courage. Τότε γίνεται το εξής:

Το Στατιστικό που θα χρησιμοποιηθεί στη ζαριά, και μόνο αυτό, διπλασιάζεται. Δηλαδή, η ζαριά παίρνει bonus = stat.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, ο Σέντρικ έχοντας PER= 4 και Medium Ranged = 3, κανονικά θα είχε:

Stat + Skill + [2d10/2] = 4 + 3 + Ζαριά.

Βάζοντας courage ομως, έχει

Stat x 2 + Skill + [2d10/2] = 8 (= 4x2) + 3 + Ζαριά.

Οι πιθανότητές του βελτιώνωνται αισθητά.

  • Κάθε χαρακτήρας έχει Max Courage = SPIRIT.
  • Κάθε μέρα που ο χαρακτήρας έχει ξεκουραστεί πλήρως, παίρνει πίσω 1 Courage (φυσικά, μέχρι να φτάσει στο Max. Δεν το ξεπερνάει. Ο μόνος τρόπος να ανέβει είναι ανεβάζοντας το SRT ή με Skills και Perks)
  • Σε κάθε Level Up παίρνει πίσω 1 Courage.
  • Σε κάθε Sidequest που ολοκληρώνει παίρνει πίσω 1 Courage.
  • Σε κάθε Arc Quest ( Major Quest σε μια τοποθεσία), αναπληρώνει όλο του το Courage.

Σημείωση: Φτιάχνοντας το ROC έχοντας στο μυαλό μου πως οι πιθανότητες σε κάθε campaign είναι να υπάρχουν κάμποσες φυλές, και θέλοντας να τα ισορροπήσω, έχω το courage να δίνει 2xStat μόνο για τους Humans. Επίσης, οι τελευταίοι, αναπληρώνουν 1 courage σε κάθε ζαριά που θα φέρουν 10-10. Είναι το Racial Ability τους, το ανθρώπινο πνεύμα που κάνει τη διαφορά για τη ράτσα τους. Στις υπόλοιπες φυλές ισχύει πως με τη χρήση courage γίνεται 1,5 x Stat στη ζαριά, με τις κλασσικές στρογγυλοποιήσεις προς το κέντρο.


ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:

Ο Σέντρικ έχει SRT = 3, άρα μόνο 3 Courage. Όχι το δυνατό του σημείο. Ωστόσο, ως άνθρωπος σε έναν κόσμο με ξωτικά και νάνους, κάθε φορά που το χρησιμοποιεί, παίρνει 2 x Stat. Επίσης, Αναπληρώνει 1 την ημέρα και 1 σε κάθε ζαριά που φέρνει 10-10.

1 σχόλιο:

  1. "Ακριβώς όπως αυτή η εισαγωγή, έτσι και το συγκεκριμένο θέμα είναι κάτι που βασίζεται στον εντυπωσιασμό και την παρουσίαση του."

    Σ'αγαπάω! XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή