Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Halflings (Hobbits)

Γενικά, στο character creation τους πρέπει να ισχύει Max Size = 4.


Skill Version:

Σε κάθε Rank, το χόμπιτ παίρνει:

* +1 στα Dodge, Stealth και Agility λόγω του ότι μαθαίνει να εκμεταλλέυεται και να χρησιμοποιεί αποτελεσματικότερα το μικρό του μέγεθος. Προφανώς, εάν ορίσει ο GM, το μπόνους στο Dodge δεν ισχύει ενάντια σε άλλα χάλφλινγκ και αντίστοιχα μικρόσωμα πλάσματα.
* +1 στα Ranged (Thrown)- δεν έχω ιδέα γιατί, αλλά τα 'παραδοσιακά' halflings πάντα τα πήγαιναν καλά στο να εκτοξεύουν πράγματα με ακρίβεια
* +1 στα Housework- ως καλοί νοικοκύρηδες, είναι 'στο αίμα τους'.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: αυτά τα μπόνους προστίθενται ξεχωριστά στο τέλος, σε κάθε skill check, δεν έχουν καμία σχέση με το rank που έχει ανεβάσει ο παίκτης, αλλά stackάρουν με αυτό.
* +1 Reroll / session, μιας οποιασδήποτε δικής του ζαριάς (εναλλακτικά μπορείτε να το περιορίσετε στο να κάνει reroll μόνο τα 1-1). Όσο ανεβαίνουν τα ranks μεγαλώνει και ο αριθμός των rerolls.
* +1 Cheat Death: κάθε φορά που το χόμπιτ πέφτει στα 0 hps (και κάτω), ρίχνει 1d10. Εάν το αποτέλεσμα του ζαριού είναι μικρότερο ή ίσο με το rank του halfling, τότε ο χαρακτήρας διατηρεί τις αισθήσεις του, σταθεροποιημένος στα 0 hps.


Template version:

* Το Total DEX στα skills Housework, Stealth και Agility, το Total SPD στο skill Dodge και το Total PER στο skill Thrown υπολογίζονται ως [Total =  Base x1.5]
*Αντί για Reroll:  Κάθε φορά που ο παίκτης φέρνει 1-1, ρίχνει 1d10. Εάν έρθει μικρότερο ή ίσο με το Luck του χαρακτήρα, αγνοεί το Fail.
Kαλό είναι, σε αυτήν την περίπτωση τα RP-stats (Appearance, Size, Luck) να τοποθετηθούν με τη σειρά που τα ρίχνει ο παίκτης (δηλαδή να μην έχει το δικαίωμα να τους αλλάξει σειρά)
*Cheat Death: κάθε φορά που πέφτει στα </= 0 hps, ο χαρακτήρας έχει 50% να σταθεροποιηθεί αυτόματα στα 0. (Μπορείτε να το ρίξετε με 1d10: 1-5 vs 6-10 )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου