Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Skill Point Allocation

Προτού συνεχίσουμε με τις άλλες κατηγορίες skills, πρέπει να πουμε πως τα Basic Combat και τα RP, είναι ο πυρήνας του συστήματος -τα απαραίτητα σαν να λέμε για κάθε είδους campaign. Οι υπόλοιπες κατηγορίες είναι καθαρά optional και ενδείκνυται έντονα το customization τους.
Θα επανέλθουμε σε αυτές αργότερα.

Για την ώρα, ας δούμε πως εξελίσσεται ο generic character μας, ο Σέντρικ.

Είχαμε πει, πως με το Character Creation παίρνει

[ Skill Progress Points = 20 + Understanding x 5 ]

για να τα μοιράσει στο progress των διαφόρων skills, το οποίο έχει αυξανόμενο αριθμητικά κόστος,
δηλαδή απαιτείται να αγοραστεί 1 Progress για το rank 1, 2 για το rank 2, κ.ο.κ.
Ο GM θέτει τον περιορισμό σε αυτή τη φάση κανένα skill να μην ξεπερνάει το rank 3. Ας μοιράσουμε τους πόντους:
RANK ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ (ανάλυση σε SPPs που δόθηκαν, για κατανόηση)
Attack Melee Medium Weapons: 2 (1+2)
Attack Ranged Medium Weapons: 1 (1)
Dodge: 3 (1+2+3)
Willpower: 2 (1+2)
Fortitude: 3 (1+2+3) -βλέπετε το μοτίβο, δηλαδή για να το πάει rank 3 έδωσε σύνολο 6 SPPs. όσο ανεβαίνει, τόσο δυσκολεύει. Μέχρι τώρα έχουμε ξοδέψει 19 από τα 50 SPPs, ένα πολύ νορμάλ ποσό. Συνεχίζουμε χωρίς τις παρενθέσεις.
Athletics: 3
First Aid: 2
Handcraft: 2
Engineering: 1
Housework: 2
Observe: 2
Notice: 2
Animals: 3
Social: 2
Σύνολο βγαίνουν 50, ακριβώς όσα είχαμε. Δεν βλάπτει να δικαιολογούνται από το background του χαρακτήρα μέχρι τώρα (τα έβαλα με τη λογική του πρώην ιπποκόμου, που ξεκινάει τώρα το adventuring, γιαυτό δεν έβαλα πχ Stealth).

Υπάρχει η δυνατότητα να μείνουν Progress 'μετέωρα', χωρίς να καλύπτουν πλήρως ένα rank, για το μέλλον. Πχ, έστω πως θέλουμε (τώρα που ξεκινάει η φάση της πολεμικής του καριέρας) να βάλουμε αντί για το 1 Engineering, το SPP αυτό στο Attack Melee Medium Weapons. Σε αυτήν την περίπτωση εξακολουθούμε να έχουμε 2 Ranks, μόνο που έχουμε ήδη κι ένα Progress- το οποίο συμβολίζει πως ο Σέντρικ είναι στη διαδικασία της μάθησης για το επόμενο rank. Έτσι, σε μελλοντικό level-up, Θα χρειαστούν ακόμα 2 SPPs για να ανέβει το rank στο 3.

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ΟΛΑ τα skills, ανεξαρτήτως εάν έχεις rank σε κάποιο από αυτά, μόνο με το STAT.

Οι ζαριές των skills όπως είπαμε βγαίνουν από τον τύπο STAT + SKILL + ΖΑΡΙΑ (2d10/2). Για ευκολία υπολογισμού in-game, βγάζουμε προκαταβολικά το Total (STAT+SKILL)
Έτσι, ο Σέντρικ, είναι σχεδόν έτοιμος:

  • BODY = 6
  • DEXTERITY = 8
  • SPEED = 4
  • UNDERSTANDING = 5
  • PERCEPTION = 4
  • SPIRIT = 3
  • Size = 7
  • Appearance = 5
  • Luck = 4

Total Hit Points = 60 (6 per Health Level)
Initiative = 8
Action Points = 4

Total Skill = RANK + STAT
Attack Melee Medium Weapons +DEX : 10 = 2 + 8
Attack Ranged Medium Weapons +PER : 5 = 1 + 4
Dodge + SPD: 7 =3 + 4
Willpower +SRT : 5 = 2 + 3
Fortitude + BDY : 9 = 3 + 6
Athletics + BDY : 9 = 3 + 6
First Aid + DEX : 10 = 2 + 8
Handcraft + DEX : 10 = 2 + 8
Engineering + DEX : 9 = 1 + 8
Housework + DEX : 10 = 2 + 8
Observe + UND: 7 = 2 + 5
Notice + PER : 6 = 2 + 4
Animals + SRT: 6 = 3 + 3

 Άρα, όταν ο Σέντρικ είναι να κάνει έστω Attack με ένα σφυρί, τότε ρίχνει 2d10 /2 + 10,
όταν είναι να κάνει Notice, ρίχνει 6 + 2d10/2

Υπενθυμίζω πως στο 2d10/2, οι στρογγυλοποιήσεις είναι προς τα πάνω, όταν το αποτέλεσμα είναι <5 και προς τα κάτω όταν είναι >5, δηλαδή όλα συγκίνουν στη μέση γραμμή.

Σε αυτή τη φάση, ο Σέντρικ είναι έτοιμος playable σε οποιοδήποτε campaign. Στη συνέχεια, θα αναλύσω επιλογές για επιπλέον customization.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου