Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Humans

Humans

Η τόσο αδικημένη από τα άλλα συστήματα φυλή. Δύο περιπτώσεις:
-Εάν δεν υπάρχουν non-human races, παίζεται με τους βασικούς κανόνες

-Εάν υπάρχουν άλλες φυλές, οι human character αποκτούν:

*στο Level Up, στις ζαριές που είναι για να κρίνουν αν θα ανεβούν τα skills που χρησιμοποιούν συχνότερα, δικαιούνται 1 reroll / rank, που μπορούν να τα μοιράσουν στο καθένα ή να τα ρίξουν όλα στο ίδιο αν αποτυγχάνουν. Στην περίπτωση που το skill ανεβάσει 1 progress με επιτυχία η πρώτη ζαριά εννοείται πως δεν ξαναρίχνουν.
*critical win δεν φέρνεις μόνο σε 10-10 αλλά και σε 10-9 (δηλαδή τριπλάσιες πιθανότητες στα 100)
*σε κάθε critical ο χαρακτήρας παίρνει ένα τζάμπα SPP στο skill που χρησιμοποίησε.
*σε κάθε rank παίρνει 1 skill mastery, δηλαδή διαλέγει 1 skill στο total του οποίου, αφότου έχει υπολογίσει κανονικά τα ranks και τα progress κτλ προσθέτει +1. Τα skill masteries stackάρουν μεταξύ τους, δηλαδή μπορεί να τα χώσει όλα στο ίδιο skill
*σε κάθε ζαριά που βάζει courage, προσθέτει στο total +1 / rank



Οι άνθρωποι δεν έχουν race skill σε καμία από τις δύο περιπτώσεις. Είναι αυτό που είναι, κάτι το σταθερό, δυνατό και μη-βελτιώσιμο.


Οι humans έχουν race skill όπως όλες οι φυλές. Το skill αυτό ανεβαίνει σταδιακά με τα levelups, και το τελικό rank του είναι το Race Rank (ουσιαστικά το level του χαρακτήρα, να μη συγχέεται με τα levelups)

Σαν NPC στο campaign ο Σέντρικ είναι human.
Η λογική του συστήματος: ενώ οι άλλοι πρέπει να ανέβουν μερικά ranks για να ανεβάσουν δραματικά ορισμένες δυνάμεις, οι άνθρωποι είναι πάντα εξίσου ανταγωνιστικοί. Αυτό σε πολλά fantasy campaigns δικαιολογεί γιατί είναι η πιο διαδεδομένη ράτσα- επιβιώνει καλύτερα στα χαμηλά λέβελ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου