Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Size and Requirement #2

ΠΑΝΟΠΛΙΕΣ

Για όλες ανεξαρτήτως της πανοπλίες ισχύει πως δίνουν σε αυτόν που τις φοράει
penalty = Req  σε όλα τα non-combat skills που βασίζονται σε BODY, DEX, SPD, λόγω... γκουμουτσότητας. Το ίδιο ισχύει και για το dodge: βαρύτερη πανοπλία = μικρότερη ευκινησία

Αυτό σημαίνει πως μια πανοπλία του έχει ίδιο DR με μια άλλη, αλλά βασίζεται στην ποιότητα κατασκευής (Quality) παρά στον όγκο της (Req), θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με μικρότερο penalty!


BODY χαρακτήρα < Requirement πανοπλίας
Στην περίπτωση που το BODY του χαρακτήρα είναι μικρότερο από το Req της πανοπλίας, αυτός παίρνει εκτός από τα φυσιολογικά penalty επιπλέον -1 για κάθε πόντο διαφοράς σε ΟΛΕΣ τις physical ζαριές, μαζί και στα combat skills και στο dodge!

BODY χαρακτήρα >/= Requirement πανοπλίας
Ο παίκτης χειρίζεται την πανοπλία κανονικά, χωρίς κανένα πρόβλημα πέρα από το βασικό της penalty.

Spellcasting και πανοπλίες(optional, για DnD feeling)
Oι πανοπλίες ζορίζουν το spellcasting. Για να κάνεις spell ενώ φοράς armor πρέπει να ρίξεις 1d10 και να φέρεις μικρότερο ή ίσο από [10 - Req της πανοπλίας]. Αν φέρεις μεγαλύτερο, το spell 'καίγεται' (αποτυγχάνει και σπαταλιέται)

ΝΕΟ SPECIAL SKILL:
Armor Training
Κάθε rank μειώνει το συνολικό penalty από πανοπλίες κατά 1, ξεκινώντας από τα penalties που δημιουργούνται από τη διαφορά BODY-Req και μετά αυτά από τον όγκο της πανοπλίας.
Κόστος = x2

ΝΕΟ SPECIAL SKILL:
Armored Casting
(Δεν μπορεί να ανέβει πάνω από το rank Armor Training, δλδ το χρειάζεται σαν προαπαιτούμενο)
Μειώνει το penalty spellcasting όταν φοράς πανοπλία κατά 1.
Κόστος = x2


Παράδειγμα: η πανοπλία του Σέντρικ (BODY = 6) έχει Req = 4, οπότε του δίνει penalty -2 σε όλες τις ζαριές όλων των non-combat skills με βάση τα physical stats ΚΑΙ αν θέλει να κάνει spell πρέπει να ρίξει 1d10 και να φέρει λιγότερο από 6 (10-4). Αγοράζει μια καλύτερη πανοπλία η οποία όμως έχει Req = 7. Οπότε θα έχει στα combat skills -1 και σε όλα τα non-combat physical skills -4 (-1 από τη διαφορά BODY-Req και -3 το κανονικό της πανοπλίας). Επίσης έτσι έχει 70% πιθανότητες να αποτύχουν τα spells του, οπότε ανεβάζει το Armor Training στο 4 και το Armored Casting επίσης στο 4, μια που δεν μπορεί να το ανεβάσει πάνω το  Armor Training.
Έτσι πλέον ισχύει: λόγω του Armor Training ο Σέντρικ δεν θα έχει κανένα penalty στα combat skills και dodge, και μόνο -1 στα non-combat physical skills (4 ranks, πρώτα φεύγει το penalty της διαφοράς, μετά  μένουν 3 που μειώνουν το -4 σε -1). Στα spells, πρέπει να φέρει στο 1d10 μικρότερο ή ίσο με 7 
(10 - 7 + 4 από το Armored Casting)



Για ευκολία στα παραδείγματα θεωρούμε πως το Size της πανοπλίας ισούται με το Req της, αν και αυτό φυσικά γίνεται να αλλάξει με μη-συμβατικά υλικά που μπορεί να χρησιμοποιηθούν- πχ μια πανοπλία από μπρούντζο θα έχει μικρότερο Req (και Q) από μια άλλη αντίστοιχου μεγέθους από σίδερο. Αν θέλετε λοιπόν να γίνετε τρίχες με τις λεπτομέρειες:

SIZE χαρακτήρα < SIZE πανοπλίας 
κάθε πόντος διαφοράς προσθέτει -1 penalty επιπλέον σε όλα (αντιμετωπίζεται τελευταίο με το Armor Training)

SIZE χαρακτήρα > SIZE πανοπλίας 
Ο χαρακτήρας ΔΕΝ μπορεί να φορέσει την πανοπλία, χωρίς να την τροποποιήσει ( handcraft= Q της). Απλά δεν χωράει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου