Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Skills Update

Προηγουμένως, είχα παρουσιάσει τα RP-Skills συνδεδεμένα το καθένα με το δικό του Stat, όπως φαίνεται εδώ:

http://ruleofcoolrps.blogspot.com/2011/10/rp-skills-physical.html

http://ruleofcoolrps.blogspot.com/2012/02/rp-skills-mental.html

Η λύση όμως αυτή δε με καλύπτει για 2 λόγους:
1) Δεν προβλέπει εναλλακτικές χρήσεις των skills που θα αυτοσχεδιάσουν οι παίκτες
2) Έχει πολλά 'περιττά' skills, που θα μπορούσαν να συνενωθούν, ώστε το καθένα να έχει πολύ μεγαλύτερη αξία σαν 'επένδυση' των SPPs. Θέλω, το κάθε ένα skill να μπορεί να είναι ανταγωνιστικό έναντι των combat skills και να χρησιμοποιείται όσο περισσότερο γίνεται στον τομέα του.

Έτσι, κατέληξα στο εξής:
Τα Skills δεν είναι εξαρτημένα από συγκεκριμένα Stats, αλλά μπορεί ο παίκτης να τα συνδυάζει ανάλογα με τις περιστάσεις, ακόμα και με τα RP-Stats! Πχ Strategy + Luck για να παίξει Blackjack...
Για αυτόν το λόγο, ορισμένα skills συνενώνονται, και μερικά διαφοροποιούνται λίγο από πριν.

Οι σημαντικότερες αλλαγές είναι:

  • MEDICINE* ενσωματώνει το FIRST AID
  • SCIENCE*
  •  ενσωματώνει το ENGINEERING.
  • NATURE* ενσωματώνει το ANIMALS
  • Το OBSERVE ενσωματώνει τα NOTICE και DETECT BULLSHIT
  • To SOCIAL ενώνεται με το LINGUISTICS* και γίνονται SPEECH

Μικρές αλλαγές σε άλλα skills:
  • DRIVE = για να χρησιμοποιηθεί σε οδήγηση οχήματος, ρίχνεται με PER. Για Ride με DEX.
  • Optional κανόνας
  • = εάν υπάρχει δυνατότητα στους παίκτες να αποκτήσουν contacts, ο αριθμός των contacts με τους οποίους ξεκινάνε ισούται με το rank του Streetwise.

Skills που παραμένουν ως έχουν:

ATHLETICS
RUN
ACROBATICS
STEALTH
HOUSEWORK
AGILITY
HANDCRAFT
Occult*
Knowledge*
Strategy
Social
Expression
Deception


* = Στα skills που χρησιμοποιούνται για το εάν κάποιος βρίσκεται στο επίπεδο γνώσεων για να ξέρει ή όχι κάτι, ΔΕΝ ρίχνει ζάρι, απλά μετράει το rank του. Πχ, ο GM μπορεί να ορίσει πως για να αναγνωρίσει ο παίκτης μια σπάνια ασθένεια πρέπει να έχει Medicine rank 5. Χωρίς ζάρι. Αν έχει το rank πετυχαίνει αυτόματα, αλλιώς αυτόματα δεν πετυχαίνει. Στην ουσία είναι ένα νησάκι dicelessness μέσα στο σύστημα, που μου φαίνεται πιο λογικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου