Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Weapons and Armor #1

Τα όπλα και οι πανοπλίες, έχουν 2 βασικά χαρακτηριστικά:

Το Requirement (R), που ορίζει πόσο είναι το ελάχιστο BODY που πρέπει να έχεις για να τα χρησιμοποιήσεις (ουσιαστικά είναι body requirement).
Το Quality (Q), που δηλώνει το πόσο καλοφτιαγμένα είναι, δηλαδή για το δεδομένο R που έχουν, το πόσο αποδίδουν.

Για τα όπλα ισχύει πως ο μέσος όρος των 2, μας δίνει το Potential (P) δηλαδή τη δυνατότητα του όπλου να κάνει ζημιά.
P = (R + Q) / 2

Για να υπολογίσεις το καθαρό damage που κάνεις με ένα όπλο melee, πολλαπλασιάζεις το BODY σου με το POTENTIAL του όπλου που κρατάς.
DMG = BODY x POTENTIAL

Πχ, ο Σέντρικ, κραδαίνει ένα Warhammer Requirement = 5 Quality = 4, άρα μέσος όρος των δύο Potential = 4.5 δηλαδή 5 λόγω της στρογγυλοποίησης προς τα πάνω (αν έβγαινε P = 6.5 θα γινόταν 6 επειδή είναι πάνω από 5 θα πήγαινε προς τα κάτω).


Οπότε το βασικό damage που κάνει είναι BODY x 5, και μια που έχει BODY = 6, θα είναι
6 x 5 = 30 damage.

Optional : Αν κρίνετε πως έτσι τα ranged όπλα γίνονται πολύ δυνατά, μπορείτε να ορίσετε να μπαίνει το μισό μόνο BODY αυτού που το χειρίζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου