Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Weapons and Armor #2

Υπάρχουν όμως και μέρη στον εξοπλισμό, που η αποτελεσματικότητά τους ΔΕΝ επηρεάζεται από το BODY, όπως οι πανοπλίες και τα πυροβόλα (firearms). Εννοώ πως, το πόσο δυνατός είσαι δεν έχει καμία σχέση με το πόσο απορροφά μια πανοπλία.

Σε αυτήν την περίπτωση, το Potential δε χρειάζεται καν.

Για μια πανοπλία, για να βρείτε πόσο Damage Reduction (DR) δίνει, απλά πολλαπλασιάζετε το Requirement με το Quality της:
DR = R x Q

Παράδειγμα: Ο Σέντρικ, έχει BODY = 6. Το αναφέρω για να δείτε πως δεν θα χρησιμοποιηθεί πουθενά.
Βρίσκει λοιπόν μια πανοπλία, που έχει Requirement = 4 και Quality = 7, δηλαδή είναι ελαφριά αλλά καλοφτιαγμένη και από ποιοτικά υλικά.


Άρα το Damage Reduction που δίνει είναι 4 x 7 = 28.


Αντίστοιχα, στα όπλα που το BODY δεν παίζει ρόλο στο damage, όπως οι βαλλίστρες και τα πιστόλια, το damage βγαίνει με τον αντίστοιχο τύπο:
Damage = R x Q

Ο Σέντρικ αγοράζει μια μίνι-βαλλίστρα που μπορεί να κρύβει πάνω του με R = 2 (είναι μικρή) Q = 6 (είναι ισχυρό όπλο για το μέγεθός του).


Το damage που κάνει με αυτήν είναι 2 x 6 = 12, σίγουρα λιγότερο από το 30 που κάνει με το warhammer, αλλά στην ανάγκη ας υπάρχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου