Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Skills Update #2


Σκέφτομαι πως σχεδόν κανένα skill δεν αντανακλά την απόδοση μόνον ενός Stat, οπότε ίσως είναι καλύτερα να ακολουθήσουμε μια πιο 'fallout' προσέγγιση βασισμένη σε μέσο όρο από δύο στο καθένα. Αυτό έχει και το επιπλέον πλεονέκτημα πως εξισορροπεί τα Stats, ακόμα και με random roll generation και απλοποιεί πολύ το character sheet καλύπτοντας τα πάντα με τη μια.

Έτσι, προτείνω τα εξής:

DODGE= (SPD + PER)/2
FORTITUDE= (BDY + SRT)/2
WILLPOWER= (PER + SRT)/2


ATTACK (MELEE)= (BDY + DEX)/2
PARRY= (BDY + DEX)/2


ATTACK (RANGED)= (DEX + PER)/2







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου