Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Μάχη από την αρχή ως το τέλος

Το πάρτυ Α και η άλλη πλευρά Β ρίχνουν Stealth και Observe. Συγκρίνουμε το χειρότερο Stealth κάθε πλευράς με το καλύτερο Observe της άλλης. Εάν για όλους τους Stealth Α > Observe Β τότε

Οι Α παίρνουν όλοι 1 action για Surprise attack.
Οι Β ρίχνουν dodge/block -10.

Όλοι ρίχνουν
Initiative = 1d10 + SPD + PER
Σε περίπτωση ισοβαθμίας παίζει πρώτος όποιος έχει μεγαλύτερο SPD, αν και πάλι είναι ίδια, όποιος έχει μεγαλύτερο PER. Αν και πάλι είναι ίδια, αυτοί οι δύο ξαναρίχνουν μεταξύ τους όσες φορές χρειαστεί.

Μπορείς να κάνεις Delay, αλλά μετά το Initiative σου παραμένει εκεί.
Όταν παίζεις ακριβώς πριν από κάποιον άλλο, μπορείς να του κάνεις Interrupt.

Στο γύρο σου δικαιούσαι
movement = SPD σε μέτρα
actions = SPD/2

1 action = 1 attack, reload, rp-skill use ή 1 spell/round
Τα reactions (saves) είναι free

Ρίχνεις μια φορά dodge ή block, ό,τι διαλέξεις, και αυτό ισχύει ενάντια σε όλες τις επιθέσεις που θα φας στον γύρο αυτό. (το Req της πανοπλίας = δίνει penalty στο dodge)

Εάν κάνεις Run δικαιούσαι εκτός από αυτό μόνο ένα ακόμα action, πριν ξεκινήσεις ή αφότου φτάσεις.

Ο επιτιθέμενος και ο αμυνόμενος ρίχνουν
attack vs dodge = η Διαφορά προστίθεται στο damage. Αν ισοβαθμίσουν, είναι υπέρ του επιτιθέμενου.

Damage όπλου = (R+Q) + BODY χειριστή (ή BODY x 1.5 εάν το κρατάει με 2 χέρια) + Διαφορά.
DR πανοπλίας = (R+Q)
Η διαφορά damage- damage reduction είναι η ζημιά που τρώει εντέλει ο αμυνόμενος.
Εάν η ζημιά τον ρίξει σε πιο κάτω health level τότε αρχίζει να μαζεύει penalties (βλέπε πίνακα στο τέλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου