Οι ναυμαχίες δεν είναι τίποτα άλλο πέρα από μαζικές μάχες με 2 σκέλη
1) Στην περίπτωση που γίνει ρεσάλτο, τις χειριζόμαστε σαν οποιαδήποτε άλλη μαζική μάχη, με μια μονάδα για την κάθε πλευρά.
2) Στην περίπτωση πλοίο vs πλοίο/ φρούριο στην ξηρά/ θαλάσσιο τέρας:
Τόσο τα πλοία όσο και οι αντίπαλες οντότητες έχουν κάποια ξεχωριστά στατιστικά:
Stats:
(Η κλίμακα είναι σε κανονικές συνθήκες 1-10, με κάποιες εξαιρέσεις)
Size = το γενικότερο μέγεθος που αντιπροσωπεύει τον ελεύθερο χώρο για μεταφορά ατόμων ή εμπορεύματος, το βύθισμα και τα hit points του πλοίου. Με όταν φτάσει SIZE = 0 το πλοίο αρχίζει να βυθίζεται.
Hull = το armor του πλοίου, η αντοχή κι ενίσχυση του σκαριού ώστε να αντέχει χτυπήματα με άλλα λόγια το Damage Reduction του. Με HULL = 0 το πλοίο δεν έχει απολύτως καμία προστασία.
Speed = ο κάθε πόντος είναι 10 μέτρα το γύρο. Κατασκευάσματα όπως φρούρια έχουν SPD= 0.
Firepower = η γενικότερη δυνατότητα της μονάδας να κατεβάσει damage. Η τιμή αυτή είναι ανάλογη της ισχύος του επιθετικού εξοπλισμού. Με FRP = 0 το πλοίο δεν έχει κανένα όπλο.
Από εκεί κι έπειτα, αντιμετωπίζουμε τις ναυμαχίες όπως κάθε άλλη μάχη, με τις εξής διαφορές:
Τις ζαριές του πλοίου τις ρίχνουν αυτοί που το χειρίζονται:
Αντί για Dodge ο τιμονιέρης ρίχνει Drive (το δικό του rank + SPD πλοίου)
Για να ανεβάσει/κατεβάσει γρήγορα πανιά το πλοίο οι ναύτες ρίχνουν Athletics, για πρόχειρες επισκευές στα πανιά Housework για επισκευές στο σκαρι ή για να ξανασηκώσουν σπασμένο κατάρτι Engineering.
Για να ρίξει, ο κανονιέρης ρίχνει Ranged αναλόγως Big ή Great (rank του κανονιέρη + FRP πλοίου).
Αν το πλοίο φάει critical, όλοι ρίχνουν agility για να μη γκρεμιστούν.
Αν το πλοίο εξωκείλει, πέρα από τη ζημιά που μπορεί να φάει, λογικά θα 'κολλήσει' εκεί.
Τα Observe τα ρίχνει αυτός που βρίσκεται τέρμα πάνω, στο crow's nest.
Οι μαϊμουδιές-σκαρφαλώματα στα πανιά, το ρεσάλτο, και άλλες τέτοιες ριψοκίνδυνες βόλτες θέλουν Acrobatics.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου