Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Underwater combat

Οι κανόνες για το πόσο μπορείς να κρατήσεις την αναπνοή σου είναι από τα σημεία που δε μου αρέσουν επειδή βασίζονται πολύ στο να μετράς γύρους. Εάν αυτό δε σας ενοχλεί, τότε είναι περίπου ως εξής:

Για κάθε πόντο στο BODY κρατάς την ανάσα σου 3 γύρους σε ηρεμία ή 1 γύρο μέσα σε μάχη.

Πιο απλά μπορείτε στα εκτός μάχης να ρίχνετε 1 Resolve check με τη δυσκολία να ξεκινάει από 10 και να ανεβαίνει κατά +1 κάθε λεπτό. Εντός μάχης, εάν φάτε χτύπημα θα ξαναχρειαστεί Resolve με δυσκολία 10 + διαφορά του attack. Εάν χάσετε τη ζαριά χάνετε όλο τον αέρα κι έχετε ένα γύρο να ξαναβγείτε στην επιφάνεια, αλλιώς ένα τελευταίο check είναι ανάμεσα στη ζωή και τον πνιγμό.

Κάτω από το νερό υπάρχουν ακόμα τρεις παράγοντες που κάνουν τη ζωή δύσκολη:

Πίεση του νερού: 1d10 damage κάθε γύρο για κάθε 10 μέτρα κάτω από το νερό, η πανοπλία δεν κόβει.

Συνθήκες του νερού: εάν το νερό είναι πολύ κρύο ή έχουν χυθεί τίποτα τοξικά, ο χαρακτήρας χρειάζεται ένα Resolve check για να μη φάει κάποιο επιπλέον damage (πχ 1d10 κάθε γύρο)

Αντίσταση του νερού: τα όπλα που δεν είναι υδροδυναμικά έχουν penalty στα attacks και block, όπως και όλες οι ζαριές των μη-υδρόβιων πλασμάτων που βασίζονται σε DEX ή και SPD όπως για παράδειγμα το dodge. Το πέναλτυ είναι κατά περίπτωση από +1 μέχρι +10 (πολύ πηχτά ή και κρύα νερά)


Πως να προφυλαχθείτε:

Special Skill: Survival (1x) - κάθε rank δίνει +1 στα Resolve Checks ενάντια στους κινδύνους του περιβάλλοντος, ζέστη, κρύο, ασφυξία κτλ. Επίσης rank μειώνει τέτοιου είδους damage κατά 1, και δίνει +3 γύρους που μπορεί να κρατήσει ο χαρακτήρας την αναπνοή του.

Water Living Spell - κάθε rank επιτρέπει σε ένα επιπλέον άτομο να αναπνέει στο νερό για 1 Σκηνή, μειώνει το Damage από την πίεση κατά 1d10 και τα penalties στα physical skills κατά 1.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου