Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Create Magic Loot

Προσωπικά το magic loot που εμφανίζω στα campaigns μου είναι μοναδικό, σπάνιο και το εμφανίζω ειδικά για τους παίκτες, χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν αντικείμενα μόνοι τους, ώστε να διατηρείται το campaign low-magic.

Ωστόσο, προκειμένου το σύστημα να είναι ένας πλήρης οδηγός, θα σας πω πως μπορείτε να το προσαρμόσετε εύκολα κι απλά.

Όλη τη δουλειά την κάνουν δύο Special Skills που έχουν cap τα ranks του spellcraft.

Store Spell (1x) = 'αποθηκεύεις' ένα spell με cap στα ranks του το rank Store Spell, σε ένα αντικείμενο περιορισμένων χρήσεων. Πρέπει να castάρεις το spell, δηλαδή να δώσεις κανονικά το bonus spell ή το courage. Έτσι μπορείς να φτιάξεις potions, scrolls, wands κτλ. Ο χρήστης ξοδεύει το αποθηκευμένο spell χωρίς να χρειάζεται να δώσει spell slot και αυτό χάνεται μετά τη χρήση.

Create Magic Item (2x) = δημιουργείς μόνιμα μαγικά αντικείμενα που ο χρήστης τα ενεργοποιεί δίνοντας bonus spells ή courage. Με τη διαδικασία του skill αυτού, 'καταγράφεις στο αντικείμενο' τις διαδικασίες ενός spell που έχεις, και αυτός που το χειρίζεται μπορεί να το ενεργοποιήσει όποτε θέλει, χωρίς να έχει απαραίτητα ranks στο spell αυτό.
Ωστόσο: το level στο οποίο θα ενεργοποιείται το spell έχει cap τόσο το αντίστοιχο spell rank του caster όσο και το Create Magic Item rank του.
Για παράδειγμα ένας μάγος με Fireball rank 5 και Create Magic Item rank 3, ενσωματώνει το ξόρκι σε ένα σπαθί. Ο πολεμιστής που το χειρίζεται, δίνοντας 1 spell 'ενεργοποιεί' το σπαθί και αυτό κάνει damage Fireball rank 3 (το χαμηλότερο από τα δύο caps).


ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ?
Μια ενδιαφέρουσα ιδέα που δεν γίνεται να μην αναφέρω, είναι το κάθε αντικείμενο να ισορροπείται με το να δίνει εκτός από πλεονεκτήματα και ισάξια μειονεκτήματα.
Για παράδειγμα, το Berserker's Axe να δίνει +5 στο Attack, αλλά -5 σε Dodge/Block. Ή ένα Armor που για το melee θα έχει το διπλάσιο DR αλλά τα missiles θα την αγνοούνε εντελώς.
Συνδυάστε έναν τέτοιο συνδυασμό θετικού-αρνητικού με μια απλή ιστορία για την προέλευση του αντικειμένου, και θα έχετε αυτόματα μπόλικο lore και ποικιλία στο campaign. Το όπλο θα γίνει σημείο της πλοκής αντί να είναι απλά μια βελτίωση στα Stats.

ARTIFACTS
Εννοείται πως ότα πρόκειται για μοναδικά πολύ uber αντικείμενα, δεν χρειάζεται να ακολουθηθεί κανένας κανόνας. Κάντε ό,τι θέλετε. Απλά προσοχή να μην πέσουν στα χέρια των παικτών πριν την ώρα τους, και -εννοείται- σε καμία περίπτωση να μη μπορούν να τα κατασκευάσουν μόνοι τους.

Παράδειγμα: The Vorpalsword. Req = 5, Q= 1000. Μπορεί να κόψει ακόμα και spells ή κτίρια.

VARIANT: ITEM SKILLS.
Σε αυτήν την παραλλαγή το Create Magic Item είναι (1x) ή μπορεί και να μην υπάρχει καθόλου. Αντίθετα, είναι ο χειριστής του αντικειμένου αυτός που πρέπει να το 'συνηθίσει' για να το χειρίζεται στο 100% της απόδοσής του, ανεβάζοντας το skill του αντικειμένου αυτού.
Στο παραπάνω παράδειγμα, ο πολεμιστής που βρίσκει το Fire Sword, μπορεί να το αποκτήσει σαν skill. Για κάθε rank προσθέτει 1d10 fire damage, όποτε ενεργοποιεί το σπαθί.

Εάν εφαρμόσετε αυτήν την βέρσιον, θέλει απεριόριστη προσοχή για να μην γίνει το item overpowering.  Μη διστάσετε να κάνετε τέτοια skills (2x) ή ακόμα και (3x) εάν έχετε την παραμικρή αμφιβολία πως θα προκύψει κάτι broken.

Επίσης, καλό είναι να θυμάστε πως εαν ακολουθηθεί αυτός ο δρόμος οι παίκτες θα δεθούν συναισθηματικά με τα items τους (πέρα από την επένδυση Skill Progress Points στα skills τους) και θα ξενερώσουν χοντρά εάν τα χάσουν. Βαδίστε με προσοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου