Έτσι, μπορεί να εφαρμοστεί μια πρόχειρη γραμμή για μεταβλητό damage στα όπλα, η οποία έχει ως εξής:
Αθροίζουμε τα Req + Q του όπλου.
Για κάθε πολλαπλάσιο του 5 στο άθροισμα έχουμε 1d10 damage (δηλαδή το 5 θα είναι το μέσο της ζαριάς- μπορεί το σύνολο να βγεί περισσότερο ή λιγότερο), και για τους ενδιάμεσους αριθμούς παίρνει επιπλέον +1 μέχρι +4. Δηλαδή γίνεται το εξής:
Req + Q -----> Damage
1 -> 1
2 -> 2
3 -> 3
4 -> 4
5 -> 1d10
6 -> 1d10 + 1
7 -> 1d10 + 2
8 -> 1d10 + 3
9 -> 1d10 + 4
10 -> 2d10
11 -> 2d10 + 1
12 -> 2d10 + 2
13 -> 2d10 + 3
14 -> 2d10 + 4
15 -> 3d10
16 -> 3d10 + 1
κ.ο.κ.
Στην παραπάνω ζαριά προσθέτουμε το Body του χρήστη (και αν το κρατάει σαν δίχερο, x1.5) τα Bonuses από Skills και τη Διαφορά με το Dodge/Block του αμυνόμενου.
Αυτή η παραλλαγή ευνοεί τις πανοπλίες καθώς και τα τέρατα, καθώς αυξάνει τον παράγοντα τύχη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου