Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Μεταβλητό Damage Όπλων

Το να έχεις σταθερούς αριθμούς damage απλοποιεί μεν τα πράγματα, όμως κάθε φορά που θα πετυχαίνεις τον αντίπαλο οριακά θα του κάνεις ακριβώς το ίδιο damage και το πράγμα μπορεί να καταλήξει μονότονο. Επιπλέον, μην ξεχνάμε πως οι παίκτες γουστάρουν να ρίχνουν ζάρια.

Έτσι, μπορεί να εφαρμοστεί μια πρόχειρη γραμμή για μεταβλητό damage στα όπλα, η οποία έχει ως εξής:

Αθροίζουμε τα Req + Q του όπλου.

Για κάθε πολλαπλάσιο του 5 στο άθροισμα έχουμε 1d10 damage (δηλαδή το 5 θα είναι το μέσο της ζαριάς- μπορεί το σύνολο να βγεί περισσότερο ή λιγότερο), και για τους ενδιάμεσους αριθμούς παίρνει επιπλέον +1 μέχρι +4. Δηλαδή γίνεται το εξής:

Req + Q -----> Damage
1 -> 1
2 -> 2
3 -> 3
4 -> 4
5 -> 1d10
6 -> 1d10 + 1
7 -> 1d10 + 2
8 -> 1d10 + 3
9 -> 1d10 + 4
10 -> 2d10
11 -> 2d10 + 1
12 -> 2d10 + 2
13 -> 2d10 + 3
14 -> 2d10 + 4
15 -> 3d10
16 -> 3d10 + 1
κ.ο.κ.

Στην παραπάνω ζαριά προσθέτουμε το Body του χρήστη (και αν το κρατάει σαν δίχερο, x1.5) τα Bonuses από Skills και τη Διαφορά με το Dodge/Block του αμυνόμενου.

Αυτή η παραλλαγή ευνοεί τις πανοπλίες καθώς και τα τέρατα, καθώς αυξάνει τον παράγοντα τύχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου