Τα δηλητήρια και οι αρρώστιες μπορούν να θεωρηθούν κατά κάποιον τρόπο πως πως λειτουργούν σαν attacks με ranks.
Ξεκινάμε με το πιο απλό, τις αρρώστιες.
Κάθε αρρώστια χαρακτηρίζεται από δύο 'stats'
1) Morbidity: οι πιθανότητες να κολλήσεις όταν έρθεις σε επαφή- σαν να λέμε το 'attack' της αρρώστιας. Κάθε σκηνή που έρχεσαι σε επαφή με την αρρώστια, ο GM ρίχνει 1d10. Εαν φέρει στο ζάρι ίσο ή μικρότερο από τον αριθμό, τότε κολλάς και πρέπει να την πολεμήσει ο οργανισμός.
2) Lethality, τουτέστιν πόσο 'ζόρικη' είναι ή το 'damage' της αρρώστιας.
Όταν λοιπόν ο παίκτης κολλήσει, ρίχνει Resolve. Η δυσκολία είναι (2d10/2) + Morbidity.
Εάν το χάσει, τότε από τα συνολικά του Hit Points αφαιρείται το Lethality + τη Διαφορά, (το συγκεκριμένο damage δεν μπορεί να healαριστεί) και την επόμενη μέρα πρέπει να ξαναρίξει. Εάν έχει χάσει health levels από το damage στις επόμενες ζαριές θα έχει το αντίστοιχο πέναλτυ. Το badass δεν βοηθάει εδώ.
Εάν το Resolve του παίκτη πιάσει τη δυσκολία, τότε εκείνη τη μέρα δεν τρώει damage, και για την επόμενη η δυσκολία μειώνεται κατά 1.
Εάν το Resolve του παίκτη υπερβεί τη δυσκολία κατά 5, ιάται πλήρως, και τα χαμένα Hps μπορούν να θεραπευτούν κανονικά.
Δηλητήρια:
Λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο, μόνο που διαφέρουν ως προς το χρόνο, καθώς οι ζαριές γίνονται (αναλόγως της ταχύτητας δράσης του δηλητηρίου) κάθε ώρα, λεπτό ή γύρο!
Επίσης, η δυσκολία εδώ μεταβάλλεται με τη δόση! Εάν πάρει δεύτερη δόση, η δυσκολία μεγαλώνει κατά +1, με τρίτη κατά +2 κ.ο.κ. Αυτό για την ήπια βέρσιον. Για την ανελέητη 'ρεαλιστική', προσθέστε δεύτερη και τρίτη φορά ολόκληρο το Morbidity!
Πως να τα σταματήσεις:
Ένας ιατρός ρίχνει ένα Medicine check, ενάντια στην αρρώστια ή το δηλητήριο. Εάν το πιάσει, η διαφορά είναι bonus στο Resolve check του αρρώστου.
Με το Cleanse Spell: εξουδετερώνει αμέσως και χωρίς ζάρι οποιαδήποτε αρρώστια ή δηλητήριο έχει Lethality το ίδιο ή χαμηλότερο από το rank του spell.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου