Ορίστε μερικά για να προσανατολιστείτε περίπου στις αναλογίες κόστους-χρησιμότητας, και να μπορέσετε πιο εύκολα να φτιάξετε δικά σας.
Τα ωφέλη δίνονται ανά rank, άρα αν το skill πάει στο rank 6 θα είναι εξαπλάσια.
Bonus move (1x) = +1 στα MPs
Resist poison (1x) = +1 στα Resolve checks ενάντια σε δηλητήρια
Stability (1x) = +1 σε όλες τις ζαριές τύπου agility, acrobatics, athletics όταν τίθεται θέμα σταθερότητας (πχ για να μη γλιστρήσει στο πάτωμα, να μην τον μετακινήσουν με grapple κτλ)
Impr. Backstab (1x) = Κανονικά όταν ο στόχος δεν είναι προετοιμασμένος για την επίθεση, παίρνει -10 στο dodge του. Με αυτό το skill παίρνει επιπλέον -1 /rank ενάντια στον θύτη.
Incapacitate (2x) = εάν ο στόχος χτυπηθεί εκτός μάχης, ενώ έχει -10 στο dodge του, και μόνο για το πρώτο χτύπημα, εάν την πανοπλία του διαπεράσει έστω κι 1 hit point damage, τότε ρίχνει Resolve και ο επιτιθέμενος ρίχνει (BODY+DEX)/2 + skill rank. Εάν ο στόχος το χάσει, πεθαίνει άμεσα.
Impr. Init (1x) = +1 στο Initiative
Fav. Enemy (1x) = +1 σε όλες τις ζαριές ενάντια σε μέλη μιας πολύ συγκεκριμένης φυλής πχ wood elves, deep dwarves. Αυτό το skill μπορεί να αποκτηθεί χωριστά ενάντια σε πολλές διαφορετικές φυλές.
Fav. Terrain (3x) = +1 στις ζαριές για Nature, Observe, Knowledge, Housework και όποιο άλλο skill είναι λογικό να ταιριάζει λόγω εξοικείωσης με το συγκεκριμένο τοπίο. Μπορεί να αποκτηθεί για διαφορετικά τοπία, πχ δάση κωνοφόρων, ζούγκλα, θάλασσα, σπηλιές και υπόγεια, βουνά, λιβάδια, λόφοι, πόλεις, τούνδρα, έρημος κτλ κτλ
Bonus Spells/session (1x) = +1 επιπλέον Bonus Spell που ανανενώνεται κάθε Session, stackάρει με τα bonus spells που δίνει το spellcraft.
School Specialty (2x) = +1 στις δυσκολίες για τα spells από το συγκεκριμένο school, δεν μπορεί να ανέβει σε μεγαλύτερο rank από rank του αντίστοιχου school.
Penetrate Spell Resistance (3x) = Κάθε rank αγνοεί 1 rank spell resistance, όπως αυτό που έχουν οι νάνοι.
Extra Spell / round (4x) = Κάθε rank επιτρέπει στο μάγο να castάρει ένα επιπλέον spell το γύρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου